Nogometne simulacije

Najjače europske nogometne lige se nastavljaju, barem kada je riječ o ponudi Germanije. Možete se kladiti na simulacije utakmica koje se trebaju odigrati. Rezultati i kretanje događaja na utakmici predstavljaju neku od 50 000 već odigranih pravih utakmica. Na primjer, kladite se na utakmicu Juventusa i Lazia, a podaci su s utakmice West Ham – Arsenal od prije dvije godine. Ovaj način igre omogućuje vam da uhvatite odlične tečajeve. Kladite se na konačan ishod, golove, prijelaze, odigrajte uživo, sve je dostupno.

 

https://promo.germaniasport.hr/index.php/2020/04/04/nogometna-simulacija/

 

Što je to dvoznak?

Dvoznak (1X, X2 ili 12) je mogućnost oklade na dva od tri krajnja ishoda nekog događaja.

Primjer: ako ste odigrali 1X, to znači da tim 1 neće biti poražen tj. da će ili pobijediti ili će odigrati neriješeno.

Dvoznak smanjuje Vaš rizik, ali i potencijalnu zaradu.

 

Što znače oznake 1,X,2?

Oznaka (tip) "1" označava pobjedu domaćeg tima, oznaka "X" označava neriješen rezultat, a oznaka "2" označava pobjedu gostujućeg tima.

U slučaju da se događaj koji je predmet klađenja održava na neutralnom terenu oznaka "1" se odnosi na prvonavedeni tim u ponudi za klađenje, a oznaka "2" na drugonavedeni tim.

Što znači sistem ili sistemski listić?

Što znači sistem 3 od 4?

Ukoliko stavite oznaku 3/4 na listić, time ste rekli Germaniji: „Pogodit ću barem tri od navedene četiri utakmice“. Praktički, umjesto jednog „velikog“ odigrali ste četiri „mala“ listića.

Ovi „mali listići“ zovu se kombinacije. Stručno rečeno, listić sa sistemom 3/4 ima četiri kombinacije. Možete vidjeti da se Vaš ukupni ulog od npr. 1.000 EUR, raspodijelio na četiri dijela i zbog toga je uloženo 250 EUR  po kombinaciji. Ukoliko pogodite sva četiri para, sve kombinacije će Vam biti dobitne.

 Smanjili ste maksimalni mogući dobitak, ali ste povećali svoju šansu.

Što je to hendikep?

 „Hendikep“ je prednost u golovima (koševima, poenima, postocima ili drugim veličinama koje su u vezi s događajem koji je predmet klađenja) za sportski događaj, a koja je unaprijed određena i predstavljena igraču u ponudi kladionice.

Konačni rezultat događaja s hendikepom formira se tako što se broju golova, koševa ili poena označenih kao hendikep dodaju i golovi, koševi ili poeni koje je stvarno postigao tim kome je dat hendikep.

Primjer

Unics – Siena 83:85, Hendikep +3,5

U ovom slučaju za igru klađenje na utakmicu u okviru koje je i ponuđeni tečaj, dobitan ishod je 1.

Kada bi se uzeo u obzir hendikep, rezultat bi bio Unics – Siena 86,5:85.